Firem dnes najdeme na trhu celou řadu. Je to také způsobeno boomem internetu. Ten nám podnikání v mnohém usnadnil, ale také v některých věcech ztížil. Z hlediska pozitiv s můžeme na net podívat jako na širokou síť kontaktů, kde můžeme oslovit téměř kohokoliv. To si však mnoho firem neuvědomuje, a proto přicházejí o značnou část svých zákazníků.
Založit si firmu nikdy nebylo snazší. Vše lze dnes udělat online a náklady na marketing také nemusí být nijak převratně vysoké. Branou k zákazníkům je jednoznačně internet. To však stále spoustu firem neví a diví se, kde že jsou všichni ti zákazníci. Klíčem je tedy dát světu vědět, že existujeme.
Vytvořit si vlastní webovou stránku, kde bychom prezentovali naše produkty či služby je dnes nutnost. Pokud nejsme ve světě internetu jako kdybychom neexistovali. To může působit přehnaně ale opak je pravdou. Většina klientů si navykla, že může požadovaný produkt či službu hledat právě na internetu. Díky srovnávačům má tak práci ještě snazší. Navolí si jaký produkt požaduje a pokud se něco s jeho požadavky shoduje zobrazí se mu požadovaná nabídka.
Tomu se samozřejmě musí firmy přizpůsobit. Ale mít pouze web nestačí. Musíme zaútočit na první dojem. Stránku zpracovat jak graficky, tak i obsahově dokonale abychom právě my klienta oslovili. Je třeba si uvědomit, že firem jako ta naše existuje na internetu spousta, a proto bychom měli udělat maximum abychom zákazníka oslovili.
Pokud si vytvoříme krásný web nemůžeme automaticky čekat, že se nám klienti okamžitě pohrnou Důležitou součástí a dnes velice diskutovanou jsou SEO Optimalizace. Což může znít pro většinu z nás jako pseudo pojem. Jedná se ale o rozhodující faktor v našem úspěchu na trhu.
Jde tedy o optimalizování obsahu stránky takovým způsobem abychom se zobrazovali ve vyhledávání klientů co nejčastěji. To lze dosáhnout zejména zadáním nejvyhledávanějších klíčových slov. K tomu účelu slouží nejrůznější platformy či můžeme využít služeb odborníků.